« Pour réaliser une chose extraordinaire, commencez par la rêver.
Ensuite, réveillez-vous calmement et allez jusqu'au bout de votre rêve
sans jamais vous laisser décourager. » (Walt Disney)

-50%
Le deal à ne pas rater :
-50% Baskets Nike Air Huarache Runner
69.99 € 139.99 €
Voir le deal

Partagez
 

 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
+10
Peter Pan
Charlie Magne
Opaline M. Santos
Solal A. Dorado
Walter Blomberg
Eloise A. St-James
Lena Davis
Benjamin Clawhauser
Loukas E. Teufel
Alastor J. Reedio
14 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2
AuteurMessage


Opaline M. Santos
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Opaline M. Santos

| Avatar : Ester Exposito

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 EcPUt6Y

Today's laughs are tomorrow's tears, my deer

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 200615091053907156


| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : le plus beau des anges :)

| Cadavres : 29



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Sam 30 Mai 2020 - 21:36

Le plus croquant de la team ? On peut croquer pour vérifier ? [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564 Enfin un pieux dans le cœur ça peut suffire aussi, c'est super affectif je le jure, on va être bons amis [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3109594688 J'avais hâââte de voir ce perso, un jour ils seront tous sur le fofo [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t86278-opaline-blood-is-the-


Angel Dust
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Angel Dust

| Avatar : Jack Falahee ♥

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 N4my

I'm a reaper man
Every good thing I kill it dead
Fuck yeah I'm a deviant
When I go to the store I go undressed
I'm a sexiness
Go on the date just to get the dress off
I'm a prince living behind bars


[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 6gag


| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Le plus beau, le plus sexy... ANGEL DUST !

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Maxresdefault

| Cadavres : 92



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Sam 30 Mai 2020 - 21:40

Loukas > Mon amour, ma moitié, la prunelle de mes yeux [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564 J'aime quand tu m'accueil comme ça tu sais [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881 Hâte de faire pleins de bêtises avec toi [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 55182585 Mais chut, on est innocent [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2659421215 

Benjamin > Je suis totalement d'accord avec toi, Angel est le meilleur perso [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2852471132 On va s'appeler Team beau gosse en faite [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881 Si tu es gentil, tu auras peut-être une petite gâterie en échange de quelques billets [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545 

Lena > Thanks ! [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 


Alastor > [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 C340025f0066a978f7aeaab6238cd736fb7b911a

Elo > Merci [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4049562214 

Chess > Ce fanart est juste trop parfait j'adore [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545 Trop sexy [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881 Mais j'avoue c'est la classe d'arriver en même temps, le forum n'est pas prêt [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3392629739 Merci en tout cas [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3047629014 Je vais passer sur la tienne après [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881 

Oph > Oui il est enfin là pour essayé de draguer tout tes persos [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 332879724 Merci pour l'accueil [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3047629014

Opaline > Omg tu sais que tes mots me font craquer [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564 Je bande presque avec tout ce que tu dis. Continue quand tu veux   [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1605220895 Hâte de pouvoir rp avec toi [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881


Charlie Magne
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Charlie Magne

| Avatar : Kathryn Newton

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 7630bebdbba3183ddf333f96824ee9009ab3c058

I may not be wise
And I won't save the day
But look in my eyes
And know I'll always stay
And I won't run away


[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Black-butler-handsome

| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Charlie !

| Cadavres : 999



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Sam 30 Mai 2020 - 22:01

ANGEEEEEEEEEEEEEL [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 283248815 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3047629014 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 610980990

Je t'aime [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545 T'aurais pas vu mon ex en arrivant ? [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 Elle me manque [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4114364782
Par contre, avise toi de me voler mon mec et je te tuerais "par accident" comme le mec de la ruelle [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564
Sinon bon courage pour ta ficheeee [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3641168666 Qui est déjà pas mal écrite je crois [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1139808870
Et je fais même pas de remarques sur la célébrité, tu sais déjà ce que j'en pense [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1634017881
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85855-termine-inside-of-eve


Peter Pan
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Peter Pan

| Avatar : Thomas Brodie-Sangster

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4afc

Y E S T E R D A Y
love was such an easy game to play.
Now I need a place to hide away.
Oh, yesterday came suddenly...


| Conte : Peter Pan
| Dans le monde des contes, je suis : : Il ne peut y avoir qu'un seul Pan.

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 280213team

| Cadavres : 569



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Dim 31 Mai 2020 - 14:24

Punaise, c'est l'invasion Hazbin Hotel !! [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3213561239 (je ne connais pas du tout, soit dit-en passant [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3392629739)

Re-bienvenuuuuuue !!!! [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3771730908


Dinah Smith
« “So you run on gasoline!” ...»

Dinah Smith

| Avatar : Leah Pipes

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4j0m
"Tu vois Ish, l'alcool, c'est bon, mais pas sur toi, ça ferait tourner ta tête jusqu'à...je veux pas imaginer jusque où! Alors pas touche, ok? Et arrête d'hocher la tête en regardant mon verre!"

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Rf8v
Je sens que la formation, ça va être ardu !

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Unbo

| Conte : Planes 2
| Dans le monde des contes, je suis : : Dynamite

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Egw9

| Cadavres : 162



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Dim 31 Mai 2020 - 19:44 « “So you run on gasoline!” ...»

Re-bienvenue! Plein de personnages de Hazbin Hotel Butler en ce moment [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1617451880

Citation :
Tellement le meilleur perso ohalalaaaaaaaa rebienvenue !! La team hazbin butler c'est la team beaux gosses en fait
C'est vrai mais Erwin est une exception...il est pas dans cette team mais c'est un beau gosse [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 332879724 Désolée j'étais obligée [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 453450723

Hâte de suivre les aventures de tout ce petit monde!


Alastor J. Reedio
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Alastor J. Reedio

| Avatar : Thomas Doherty

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Q81c
•••
Early in the morning I still get a little bit nervous
Fightin' my anxiety constantly, I try to control it
Even when I know it's been forever I can feel the spin
Hurts when I remember, I never wanna feel it again

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Tiy8
•••
I don't wanna lose control
Nothing I can do anymore
Tryin' every day when I hold my breath
Spinnin' out in space pressing on my chest

I dOn'T wAnNa lOSe coNtRoL

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Ql3o
•••



| Conte : Hazbin Hotel ♦ Black Butler
| Dans le monde des contes, je suis : : Alastor ♦ Undertaker

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 210507081441584399

| Cadavres : 773



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Dim 31 Mai 2020 - 19:48

Foncez, y a qu'un épisode du DA [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1375884928 Et un autre pour le spin off Helluva Boss [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3864256854 !

Je commente un peu tout ça [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545

Citation :
Il est surtout comme ça envers sa meilleure amie Cherri et Charlie parfois
On en apprend de ces choses dis-moi [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3109594688

Citation :
Il a deux bras comme tous les humais mais en cas de danger il peut en sortir autres.
Flippant IRL [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3392629739

Citation :
En 1947 à l'âge de 31 ans il décéda d'une overdose de phencyclidine (PCP).

Citation :
Tout le monde connaissait Angel Dust
Quand tu réussis ta vie en Enfer [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2852471132

Citation :
plutôt l'option d'aider pour l'hôtel jusqu'à ce que Alastor ne veule plus
bah à vrai dire, il disparaît plus qu'il ne veut plus mais bon [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3392629739 Chacun son point de vue [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 453450723

Citation :
Angel à Jason, son frère. Jason était si parfait, si intelligent alors que Angel lui était plutôt rêveur
Alala ces Jason alors [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2852471132 Tous parfaits [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2852471132

Citation :
Angel partit en courant de la maison malgré son piteux état.
Angeeeel t'en a bavé [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4114364782

Citation :
Pour combler sa solitude, il coucha avec plus de client, il essayait d'être sympathique avec eux, de faire la discussion
On fait les efforts pour [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4114364782

Citation :
Angel n'accepta pas directement préférant se faire désirer (c'est le premier à avoir dit oui)
[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 453450723 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 453450723 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 453450723


Que d'émotions, ce petit Angel [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2852471132 Je pense qu'on a compris que c'était plus un PNJ résultat car pour moi, c'est validé [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3109594688 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 283248815 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 283248815 ! Hâte que tu sois parmi nous, mon compagnon efféminé [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1574146564 !


Erwin : No :cute:
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85221-the-world-is-a-stage-


Angel Dust
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Angel Dust

| Avatar : Jack Falahee ♥

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 N4my

I'm a reaper man
Every good thing I kill it dead
Fuck yeah I'm a deviant
When I go to the store I go undressed
I'm a sexiness
Go on the date just to get the dress off
I'm a prince living behind bars


[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 6gag


| Conte : Hazbin Hotel
| Dans le monde des contes, je suis : : Le plus beau, le plus sexy... ANGEL DUST !

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Maxresdefault

| Cadavres : 92



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Dim 31 Mai 2020 - 21:12

Charlie 》 CHARLIIIIE [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545 [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4070235387 Non je sais pas où est ton ex. Elle s'éloigne sûrement de la puanteur de ta trahison [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 et ne t'en fais pas pour Al, il te quittera de lui même quand il n'aura plus d'innocence à sucer [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 4049562214
Merci Antonin [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3047629014

Nat》C'est super marrant faut vraiment que tu regardes [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 Y a seulement l'épisode Pilote de 30 minutes mais c'est géniale [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 Sinon merci Nat [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3047629014

Dinah》On arrive en masse oups [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3392629739 Alastor a fait plonger tout le monde avec lui [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 332879724 Merci :cute:

Al》Merci pour ta rapidité et tes commentaires [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 Hâte de rp avec !!! [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3641168666


Sherlock Holmes
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

Sherlock Holmes

| Avatar : Benedict Cumberbatch

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Wiuf

« Tu devrais pas regarder les gens comme ça »

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Original

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 MVyUygr

| Conte : Sherlock Holmes
| Dans le monde des contes, je suis : : Sherlock Holmes

| Cadavres : 2965



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Lun 1 Juin 2020 - 7:46

Bienvennnnnnnnnnnnuuuuue ! [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 3864256854

Moi aussi faut absolument que je regarde [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1139808870 les dessins me font penser à Mes Parrains sont magiques xD


*Violette Parr
« J'ai pas trouvé où on peut demander un rang personnalisé... ! »

*Violette Parr

| Avatar : Danielle Campbell

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 33ur

*Quelle belle bouche. STOP ! ARRETE DE PENSER*

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 8uer
[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Ehgw

| Conte : Les Indestructibles
| Dans le monde des contes, je suis : : Violette Parr

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 Ahg2

| Cadavres : 6502



[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________ Mar 2 Juin 2020 - 11:19

RE BIENVENUEEEEE [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 675216545

C'est tout bon pour moi [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1412354410
Juste, on est d'accord, semi-immortalité ne veut pas dire qu'il ne peut pas être tué hein [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 2727069659 Seulement qu'il ne vieillit pas et qu'il ne peut pas mourir de cause naturelle quoi [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 242150264

Je te valide chez les rouges & n'oublie pas de passer dans les différents listings [TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 1412354410
http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t81260-a-lone-girl-a-lone-wo http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t81777-chaque-personne-fait-partie-d-un-groupe-relationnel http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t85481-la-trepidante-vie-de-violette-parr-miss-indestructible http://www.ouat-storybrooke-rpg.com/t81497-_littlehappyvi


Contenu sponsorisé




[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !  - Page 2 _



________________________________________

 Page 2 sur 2
Aller à la page : Précédent  1, 2

[TERMINEE] Jokes are funny! I made you look...er...sad, and pathetic !





Disney Asylum Rpg :: ➸ Bienvenue à Storybrooke :: ♥ Présentation :: ➹ Persos validés



Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser